Case Lay’s Bugles

Terug naar overzicht

Lay’s en Ad Alliance bundelden hun krachten om Lay’s Bugles een boost te geven. Doel van de campagne: het inspireren van families met kinderen om lekkere dipsaus recepten te maken. Samen bedachten we het concept ‘Do It Yourself Dips’, waarbij Elise en Nina van Chicks Love Food als gezichten van de campagne zijn ingezet vanwege hun overeenkomsten met de doelgroep en de kanalen van 24Kitchen voor het delen van de content met de juiste doelgroep.

De content is 360 graden verspreid. Op de tv-zender van 24Kitchen was de campagne 4 weken lang te zien in een 60 seconden durende receptenvideo en in 30 seconden durende video’s in het Doelgroep Plus Pakket. Online op de website, op social media kanalen en in de nieuwsbrief van 24Kitchen.

We genereerden meer dan 2 miljoen contactmomenten en een uniek bereik van ruim 650.000. Op social media bereikten we bijna een miljoen impressies, 500 interacties en meer dan 12.500 clicks. Benieuwd naar de rest van de resultaten? Bekijk hieronder de casevideo.

Neem contact op voor meer informatie.