De kracht van...Billboarding

Terug naar overzicht

Een effectieve manier om merkbekendheid te verhogen.

Billboards zijn korte sponsorvermeldingen (5 seconden) vóór of na een programma of commercial break. Met een billboard plaats je jouw product of dienst midden in de belevingswereld van de doelgroep. Zo profiteer je van de band met de kijker, het umfeld en de populariteit van een programma.

Door de hoge attentiewaarde en kostenefficiënte inzet is billboarding een effectieve manier om merkbekendheid te verhogen, maar ook zeer geschikt voor bijvoorbeeld productintroducties. Op zichzelf staand, of in combinatie met een TV commercial of online video, draagt billboarding direct bij aan het behalen van jouw marketingcommunicatiedoelstellingen.

Je kunt billboarding bij ons inkopen o.b.v. de content of o.b.v. GRP’s. Met een Contentpakket of met een Sturing GRP-pakket kies je zelf de content die bij jouw campagne past. Kies je voor een Doelgroeppakket o.b.v. GRP-doelstellingen, dan wordt jouw doelgroep bereikt op een mooie selectie van passende zenders. Wil je maximaal kostenefficiënt inkopen? Kies dan voor Fillboarding.

Bekijk alle voorbeelden van billboarding hier.

Mail of bel je contactpersoon voor meer informatie.

Lees meer over de kracht van Billboarding in onze cases

Meer inspiratie

Bolletje

HEMA

Bekijk ook dit gerelateerd onderzoek.

Onderzoek

Impact van billboarding

Ad Alliance doet continue onderzoek naar de effectiviteit van billboarding. Met die uitkomsten kunnen...

Onderzoek

E-commerce

In dit onderzoek gaan we dieper in op het (online) aankoopgedrag van de consument...

Onderzoek

Zomervakantie 2020

De zomervakantie ziet er voor veel mensen anders uit dit jaar. Zo verwacht 28%...

Bekijk onze billboardmogelijkheden en voorbeelden

Billboardpakketten

Billboarding 2021

Nog geen vast contactpersoon? Neem contact op met: