De kracht van...Content

Terug naar overzicht

2020 was een uitdagend jaar.

Maar voor ons was 2020 vooral het jaar van bouwen. Met een mix van nieuwe en bekende programma’s bouwden we het afgelopen jaar aan een sterke content strategie.

In het komende jaar betrekken we adverteerders exclusief bij alles wat er rond onze mooiste content speelt. Wil jij als eerste op de hoogte worden gebracht over ontwikkelingen in onze content? Wil jij toegang tot exclusieve mogelijkheden om geen kans te missen rondom onze mooiste programmering? Ben jij op zoek naar een content partnership waarbij je bouwt aan langdurig succes?

Samen gaan we op zoek naar de klik. En zorgen we dat in 2021 ook voor jou alle steentjes op hun plek vallen. In 2021 gaan we verder met bouwen. En dat doen we samen met jou.

Als je onderdeel wilt worden van een selectieve club waarbij we actief aan de slag gaan met de content die wij jou kunnen aanbieden, maak je dan kenbaar via content@adalliance.nl

Add a little…content
Uit onderzoek binnen de WeLoveVideo-community blijkt dat 40% van de mensen meer TV is gaan kijken het afgelopen jaar. De keuze voor het inzetten van grote entertainment titels bij RTL 4 werd door de panelleden heel goed gewaardeerd. Vooral omdat 75% TV kijkt om te ontspannen.

Met ‘The Masked Singer’ behaalden we het afgelopen jaar een ongekende kijkdichtheid (6+) van bijna 3 miljoen. Andere nieuwe titels die succesvol bleken waren ‘LEGO masters’ en ‘I Can See Your Voice’. Ook met jaarlijks terugkerende titels bereik je een groot aantal kijkers. ‘Kopen zonder Kijken’, de ‘All You Need Is Love Kerstspecial’, ‘The Voice of Holland’, ‘Oh wat een jaar’ en het ‘Perfecte Plaatje’ zorgen in 2020 voor kijkdichtheden (6+) van tussen de 1,5 en 3 miljoen.

Naast het faciliteren van sterke entertainmentprogramma’s kijken we ook terug op een geslaagd jaar met sterke nieuws en actualiteitenprogramma’s, zoals het Half acht nieuws, Jinek en BEAU. Daarnaast zorgden de Europa League, de Eredivisie en de Formule 1 ervoor dat ook de sportprogrammering in 2020 hoge kijkdichtheden heeft bereikt. In 2021 leggen we de lat nog een stukje hoger en scoren we met de Champions League. Kortom: krachtige titels die we graag verbinden aan jouw boodschap!

Lees meer over de kracht van Content in onze cases

Meer inspiratie

Bolletje

Fisherman’s Friend

Bekijk ook dit gerelateerd onderzoek.

Onderzoek

Impact van branded content

Ad Alliance doet continue effectonderzoek naar de sponsoring van programma's. Met die uitkomsten kunnen...

Bekijk ook deze gerelateerde producten.

Digital branded content

Online branded content sluit naadloos aan bij de omgeving van de website, app of social platform waar deze wordt geplaatst. Hierdoor wordt jouw boodschap...

Branded content TV

Met de inzet van TV branded content werk je op een onderscheidende, natuurlijke manier aan jouw naamsbekendheid of merkvoorkeur.

Ja, ik wil exclusief op de hoogte gehouden worden van alles wat er speelt rondom de content van Ad Alliance!

Mail ons