
We investeren veel in content en dat zie je terug in ons succes. De overall kijktijd daalt maar ons aandeel neemt toe. Dat is een mooi resultaat. In onderstaande video zie je succesvolle nieuwe formats voorbij komen, zoals The Masked Singer (finale was best bekeken RTL programma sinds 2003), B&B Vol Liefde (de zomerhit van 2021, iedere dag bijna een miljoen live kijkers) en De verraders (verkocht aan het buitenland). Stuk voor stuk hele succesvolle nieuwe titels waar je als adverteerder op kunt aansluiten. Juist over nieuwe formats wordt veel gesproken en geschreven. Nieuwe formats kunnen hypes worden waardoor iedereen het wil zien en kunnen meepraten. Dus mocht je op zoek zijn naar veel rumour around the brand; stap dan in op het succes van een nieuwe format.
Ons grote netwerk levert het bereik dat nodig is, of het nu gaat om massabereik of heel selectief bereik, of om een jong of ouder profiel. Ons brede portfolio maakt dat we alle producten in huis hebben die passen bij de doelstellingen van onze klanten. Bovendien kunnen we campagnes zelfs helemaal bedenken, uitwerken én produceren. Daar hebben we binnen Ad Alliance een speciaal team voor: Ally. Zij helpen adverteerders op te vallen bij de juiste doelgroepen, of het nu gaat om grote of kleine campagnes, single of crossmedia. Lees meer over Ally.
Bekijk hieronder de video over onze content in 2022:

Video wordt afgespeeld