De kracht van...Display advertising

Terug naar overzicht

Gerichte targeting op een bepaalde doelgroep.

Ben je op zoek naar een hogere conversie of een heel specifiek bereik? Met de inzet van display is het mogelijk om heel gericht te targeten op een bepaalde doelgroep of bijvoorbeeld de fase van het aankoopproces waarin de consument zich bevindt.

Ad Alliance beschikt over een breed aanbod met IAB en eigen impactvolle display formaten. De uitingen worden uitgezet op ons kwalitatieve netwerk van blogs (van influencers) en websites, die actief zijn binnen domeinen als food en lifestyle. Onze premium display formaten zijn responsive en vallen niet over de content. Bovendien zijn alle specials geschikt voor inhoud met video.

Voor display advertising op het RTL netwerk werken we samen met DPG Media. Mail of bel je contactpersoon voor meer informatie.

Bekijk ook dit gerelateerd onderzoek.

Onderzoek

E-commerce

In dit onderzoek gaan we dieper in op het (online) aankoopgedrag van de consument...

Bekijk ook deze gerelateerde producten.

Online video

Ben je op zoek naar een mogelijkheid om jouw (niche) doelgroep snel en effectief te bereiken en je merkbekendheid te vergroten? Met online video...

Digital branded content

Online branded content sluit naadloos aan bij de omgeving van de website, app of social platform waar deze wordt geplaatst. Hierdoor wordt jouw boodschap...

Twitter

Twitter verbindt merken met receptieve doelgroepen bij het lanceren van een nieuw product of merkboodschap en helpt merken zich te verbinden aan domeinen of...

Nog geen vast contactpersoon? Neem contact op met ons New Business Team.

Sales
Mail ons