De kracht van...TV-spot

Terug naar overzicht

Massa en selectief bereik, van jong tot oud.

Televisie is een ongekend krachtig medium. Het verbindt, informeert, geeft ons het laatste nieuws en biedt vermaak met groot entertainment en sportevenementen. Een TV-campagne is dan ook een effectieve manier om de merkbekendheid en merkvoorkeur te vergroten. De effecten van een TV-campagne zijn terug te zien over een langere periode. Verwerk een activerende boodschap in je TV-spot en het heeft daarnaast direct effect op je webtraffic en sales.

Met ons grote aanbod televisiezenders bereiken wij ruim 90% van alle Nederlanders per week. We bieden zowel massa als selectief bereik, van jong tot oud. Voor elk budget zijn er passende mogelijkheden. Je kan TV-spot inkopen rondom specifieke programma’s of thema’s, in bepaalde tijdvakken of op doelgroep. Mail of bel je contactpersoon voor meer informatie.

Lees meer over de kracht van TV-spot in onze cases

Meer inspiratie

Coolbest

Fisherman’s Friend

Bekijk ook dit gerelateerd onderzoek.

Onderzoek

Smart Home

Het leven in Nederland is in de afgelopen jaren steeds slimmer geworden en dat...

Onderzoek

Mediaconsumptie, mediabestedingen en aankoopgedrag (okt 2020)

Videoconsumptie in tijden van corona, is dat anders dan voor corona? Wat is de...

Onderzoek

E-commerce

In dit onderzoek gaan we dieper in op het (online) aankoopgedrag van de consument...

Bekijk ook deze gerelateerde producten.

Billboarding

Door de hoge attentiewaarde is billboarding een effectieve manier is om merkbekendheid te verhogen, maar ook zeer geschikt voor bijvoorbeeld productintroducties.

Branded content TV

Met de inzet van TV branded content werk je op een onderscheidende, natuurlijke manier aan jouw naamsbekendheid of merkvoorkeur.

Special advertising

Zoek je een advertentiemogelijkheid waarmee jouw merk er echt uitspringt? Kies dan voor de unieke positie en creatieve mogelijkheden van special advertising.

Nog geen vast contactpersoon? Neem contact op met ons New Business Team.

Sales
Mail ons