RatecardsKids 2022

Dompel je onder in een wereld van avontuur, fantasie en inspiratie samen met onze kidsmerken Disney Channel, Disney XD, Nickelodeon, Nick Jr., Nick Toons en RTL Telekids. Met dit brede portfolio aan sterke merken en veel kennis over de doelgroep is Ad Alliance dé partner voor verantwoorde kidscommunicatie. Maandelijks bereiken we bijna 62% van alle Nederlandse kinderen met onze premium content op TV en online, waarmee we jou de mogelijkheid bieden om op een kwalitatieve manier met jouw doelgroep in contact te komen.

Wil je meer weten over ons kidsaanbod en de inkoopmogelijkheden?
Wij helpen je graag. Download de kids ratecard via de button hieronder of neem contact op met jouw contactpersoon bij Ad Alliance. Voor de inkoop van spotzendtijd hanteren we de eerste drie maanden van 2022 vaste kids basisprijzen. Deze prijzen zijn inclusief maand- en marktindex. De Doelgroepindex, Productindex en Spotlengte-index zijn wel van toepassing. Voor de inkoopperiode van april start zal ook het beleid voor de rest van het jaar terug te vinden zijn op deze website.

Billboarding

Billboards zijn korte sponsorvermeldingen (5 sec.) voor of na een programma. Door de hoge attentiewaarde is billboarding een effectieve manier om de merkbekendheid
te verhogen. Meer weten over de mogelijkheden? Kijk op de Inkoopinformatie pagina bij de billboardpakketten, of neem contact op met jouw contactpersoon bij Ad Alliance.

Online Video

Met een exclusief aanbod van premium videocontent op ons eigen platform Nickelodeon in combinatie met YouTube, bieden wij ook online een groot en kwalitatief bereik onder kids. Bekijk de mogelijkheden op deze pagina.

Verantwoord omgaan met kinderreclame

  • Kinderreclame moet op zorgvuldige wijze plaatsvinden en hiervoor gelden specifieke regels waar ons salesteam goed van op de hoogte is. Voor meer informatie hierover kun je contact opnemen met jouw contactpersoon bij Ad Alliance.
  • Reclame voor voedingsmiddelen gericht op kinderen van 7 t/m 12 jaar is alleen toegestaan wanneer deze voedingsmiddelen voldoen aan de voedingskundige criteria zoals opgenomen in de Reclamecode Voor Voedingsmiddelen. Deze doelgroep kan alleen op Nickelodeon worden ingekocht. De inzet is na 18.00 uur en tegen een sturingindex van 110.
  • Reclame voor voedingsmiddelen gericht op kinderen tot 7 jaar is niet toegestaan.
Download de Ad Alliance Kids Ratecard 2022.pdf (5,60 MB)

Bekijk ook dit gerelateerd onderzoek.

Bekijk ook deze gerelateerde informatie.

Billboarding

Onze billboardprogrammering

Wonen, food, mannen- of vrouwenseries, crime.. voor elk merk of product een passend billboardpakket

Online

Video: Producten

Ad Alliance biedt jou het grootste lokale Online Videonetwerk van Nederland. Wij bieden zowel Instream Video als Bumper Ads als Outstream Video en Pauze...

Online

Video: Inkoopmogelijkheden

Onze premium videocontent bereikt wekelijks maar liefst 65% van alle Nederlanders. Bekijk hier de verschillende pakketten en inkoopopties.

Nog geen vast contactpersoon? Neem contact op met ons New Business Team.

Sales
Mail ons