Thema'sKids

Terug naar overzicht

ADD A LITTLE... KIDS

Onze sterke kids-merken bereiken maandelijks bijna 65% van alle Nederlandse kinderen. Met een breed aanbod en veel kennis over de doelgroep zijn we jouw partner voor verantwoorde kidscommunicatie.

Ad Alliance Kids propositie.pdf (4,98 MB)

Inkoopmogelijkheden

Bereikspakketten

Gespreide inzet zorgt voor een hoog bereik in jouw doelgroep

Merken als Disney Channel, Disney XD, Nickelodeon en Nick Jr. bieden kinderen iedere dag een wereld waarin avontuur, fantasie en inspiratie centraal staan. Gespreide inzet van deze titels zorgt voor een hoog bereik binnen jouw kids doelgroep.

Themapakketten

De inzet wordt afgestemd op een specifiek thema

Denk hierbij aan ‘Back to School’, ‘Dieren’ of ‘Educatie’.

Billboarding

Ga je voor kort maar krachtig? Denk dat eens aan billboarding

Met billboarding plaats je jouw product of dienst midden in de belevingswereld van kids. Bereik kinderen in de leeftijd 6 – 12 jaar en lift mee op de populaire hitshows als SpongeBob SquarePants, de Thundermans en De Ludwigs. Voor een relatief lage prijs genereer je snel een groot bereik via TV en online.

Billboards zijn korte sponsorvermeldingen (5 sec) voor of na een programma. Door de hoge attentiewaarde is billboarding een effectieve manier om de merkbekendheid te verhogen.

Online

Met een exclusief aanbod van premium videocontent op onze eigen platformen Nickelodeon.nl en RTL XL in combinatie met YouTube, biedt Ad Alliance ook online een groot en kwalitatief bereik onder kids. Voor elk kind is er wat wils: alle favoriete series en leuke spelletjes op de Nickelodeon website, de natuurlijk goed bekeken content als The Voice Kids en Dylanhaegens op YouTube en de mogelijkheid om samen te werken met influencers.

 

Nickelodeon YouTube Influencers|Publishers
122.000 unieke bezoekers p.m. 18 YouTube kids kanalen Diverse mogelijkheden*
1,5 mio pageviews p.m. 7,7 mio impressies per maand

*Mom & Dad influencers

Mogelijkheden:

  • Branded content
  • Online video ads Run of Family
  • Sponsoren van een product of dienst
  • Winactie op social media
  • En nog veel meer…

 

Wie is de Baas?

Stap samen met Nickelodeon in op dit allernieuwste kidsformat

Kids strijden in dit format tijdens spannende spellen tegen hun ouders om hun ultieme verlanglijstje te winnen! Winnen de kids? Dan maken ze kans op hun favoriete speelgoed. Maar winnen de ouders, dan zouden de kids wel eens wat huishoudelijke klusjes moet opknappen.

Nickelodeon presenteert dit format samen met Listi, de tool om verlanglijstjes samen te stellen en te delen. In dit format kun je met jouw product op het verlanglijstje komen meedoen aan tailor made (online) challenges. Door product integratiemogelijkheden, programmasponsoring en online unboxing content zorg jij voor optimale awareness en activatie in oktober en november.

Bekijk ook dit gerelateerd onderzoek.

Bekijk ook deze gerelateerde informatie.

Billboarding

Billboardpakketten

Met billboarding profiteer je van de band met de kijker, het umfeld en de populariteit van het programma.

Online

Branded Content Online

Ad Alliance helpt jouw merk met het vertellen van je verhaal op een betekenisvolle manier.

Ratecards

TV Spot 2021

Met ons grote aanbod televisiezenders bereiken wij ruim 90% van alle Nederlanders per week. We bieden zowel massa als selectief bereik, van jong tot...

Billboarding

Nickelodeon

Bereik kinderen in de leeftijd 6 - 12 jaar en lift mee op de populaire hitshows als SpongeBob SquarePants, de Thundermans en De Ludwigs.

Meer nieuws en inspiratie

Nickelodeon

Comedy Central

Disney XD

Disney Channel

Nick Jr.

Nog geen vast contactpersoon? Neem contact op met: