InkoopinformatieSpot- en Special Advertising

Terug naar overzicht
Met ons grote aanbod televisiezenders bereiken wij ruim 90% van alle Nederlanders per week. We bieden zowel massa als selectief bereik, van jong tot oud. Voor elk budget zijn er passende mogelijkheden. Kies hier je inkoopopties met elk een eigen productindex.
  • Spot- en Special Advertising

    Inkoopsystematiek

    Hoe bereken je de prijs van TV Spot en Special Advertising? De prijs wordt bepaald door een GRP-prijs die afhankelijk is van diverse factoren.

  • Spot- en Special Advertising

    Contentpakketten

    Met deze inkoopvorm kies je zelf de content die het beste past bij jouw campagne. Je kunt hierbij kiezen uit diverse pakketten.

  • Spot- en Special Advertising

    Tijdvakpakketten

    Met een tijdvakpakket bepaal je zelf in welk tijdvak de spots worden geplaatst. Wij verzorgen de indeling in het gewenste tijdvak.

  • Spot- en Special Advertising

    Doelgroeppakketten

    Met een doelgroeppakket word je ingedeeld bij de zenders van jouw inkoopdoelgroep. Wij verzorgen de indeling die het beste past binnen je inkoopdoelgroep.

  • Spot- en Special Advertising

    Themapakketten

    Wil je aanwezig zijn bij aansprekende thema’s voor specifieke doelgroepen? Dat kan met onze themapakketten, samengesteld voor onder andere mannen, vrouwen, jong volwassenen, kids...

  • Spot- en Special Advertising

    Charipakketten

    Charitatieve instellingen kunnen campagnes inkopen bij Ad Alliance via de regulier inkoop, daarnaast hebben we een aantal producten tegen een speciaal tarief.

  • Spot- en Special Advertising

    Special Advertising

    Special advertising is maatwerk: een unieke, creatieve campagne waarbij TV en online gecombineerd ingezet kunnen worden.

  • Spot- en Special Advertising

    Upfront Guaranteed

    Op de veilingsite plaatsen we kavels waarop je kunt bieden. Elk kavel is een pakket van een aantal GRP’s die in een bepaalde periode...