Online Kansspelen

Ad Alliance is dé ontmoetingsplek voor sterke mediaspelers. De kwalitatieve content en mooie verhalen zijn de basis voor ons rijke productaanbod.

Ook voor de branche Online Kansspelen bieden we speciale inkoopmogelijkheden aan. De wet- en regelgeving en ons eigen beleid met betrekking tot de inzet van Online Kansspel advertenties staan hierbij centraal. Ons beleid is gericht op het waarborgen van een kwalitatieve omgeving voor de kijkers en adverteerders. Dit monitoren we continu, zodat we ons beleid kunnen aanpassen o.b.v. actuele omstandigheden of andere, voor ons moverende redenen. .

In onderstaande ratecard (vanaf februari 2022) vind je een overzicht van de mogelijkheden. Het inkopen van reguliere inkoopopties is voor deze branche niet mogelijk. Wil je adverteren binnen een kwalitatief umfeld? We denken graag met je mee!

Inkoopmogelijkheden

Online Kansspelen Specifiek Fixed Budget

Je kiest zelf de zendercombinatie en daarbinnen het reclameblok (na 21:00 uur)
  • productindex: 200
  • Minimaal aantal grp's: 15
  • Content-basisprijs
  • O.b.v. selectieve blokselectie (200%)
  • Maximaal 10% aan te vragen rondom Champions League

Online Kansspelen Specifieke GRP

Je kiest zelf de zendercombinatie en daarbinnen het reclameblok (na 21:00 uur)
  • productindex: 200
  • minimale grp's: n.v.t.
  • Content-basisprijs
  • O.b.v. selectieve blokselectie 200%
  • Maximaal 10% aan te vragen rondom Champions League

Online Kansspelen Tijdvakpakket

De campagne wordt door ons ingedeeld na 21.00 uur over diverse zenders
  • productindex: 130
  • minimale grp's: 15
  • Tijdvak-basisprijs
  • 21:00-26:00 uur
  • RTL 4, 5, 7, 8, Z en brede selectie van passende full audit zenders

Beleid branche Online Kansspelen: TV Spot

  • We plaatsen maximaal één reclame-uiting voor een Online Kansspel in een reclameblok
  • De maximale spotlengte van een reclame voor een Online Kansspel bedraagt 30 seconden
  • Het gebruik van tag-ons is bij een reclame voor een Online Kansspel niet toegestaan
  • Alle commercials voor Online Kansspelen worden na 21.00 uur uitgezonden
  • Reclame voor Online Kansspelen mag geen publiek bereiken dat voor meer dan 25% bestaat uit minderjarigen en jongvolwassenen tezamen
  • Billboarding en Special Advertising is niet toegestaan voor Online Kansspelen

Bekijk ook deze gerelateerde informatie.

Billboarding

Programmapakketten

Van wonen tot food en van mannen/vrouwenseries tot crime.