BillboardingRTL Weer Primetime (RTL 4)

Terug naar overzicht

Bereik onze vaste kijkers

Voor talloze huishoudens vormt het RTL Weer Primetime twee of drie keer per dag een vast kijkmoment. Lift mee op de populariteit via billboards en focus op de doelgroep (bds 25-54 jaar).

  • Maandag t/m zondag, 18.30 uur (na EditieNL)
  • Maandag t/m zondag, 19.55 uur (na RTL Nieuws)
  • Maandag t/m zondag, 23.30 uur (na RTL Nieuws)

De tarieven worden gebaseerd op 2 billboards van 5 of 10 seconden per reguliere TV-aflevering.

In de video hieronder zie je een voorbeeld van billboarding bij RTL Weer. Mail of bel je contactpersoon voor meer informatie.

Bekijk ook deze gerelateerde informatie.

Billboarding

RTL 4 De Klok

De Klok telt af tot het begin van de belangrijkste uitzendingen van RTL Nieuws. Dankzij het mooi ontworpen design van de klok krijg jouw...

Billboarding

RTL Boulevard

Het afwisselende presentatieteam behandelt samen met verschillende deskundigen op luchtige wijze het laatste (entertainment) nieuws. Via billboarding lift je mee op de populariteit van...

Billboarding

Goede Tijden, Slechte Tijden

Wil je het bereik van jouw communicatiemiddelen extreem verhogen? Nederlands’ succesvolste soap met spannende verhaallijnen en sappige intriges heeft dagelijks gemiddeld 828.000 kijkers per...

Billboarding

Billboardpakketten

Met billboarding profiteer je van de band met de kijker, het umfeld en de populariteit van het programma.

Neem contact op met team Billboarding