Spot- en Special AdvertisingTijdvakpakketten

Terug naar overzicht

Met een tijdvakpakket bepaal je zelf in welk tijdvak de spots worden geplaatst. Wij verzorgen de indeling in het gewenste tijdvak. De campagne wordt afhankelijk van je inkoopdoelgroep op diverse zenders en op een selectie van de full audit themakanalen geplaatst. Het uitsluiten van een zender (maximaal 3) kan tegen een toeslag van 5% per zender op het netto GRP-tarief. De inzet van de zenders is afhankelijk van gekozen doelgroep.

Mail of bel je contactpersoon voor meer informatie.

Inkoopmogelijkheden

Top Time Pakket

In het Top Time Pakket worden de spots uitgezonden bij RTL 4 tussen 18.00 en 24.00 uur, bij overige zenders tussen 19.30 en 23.00 uur en bij topevenementen of topprogrammering.
  • Productindex: 115.
  • Tijdvak-basisprijs.
  • Minimaal aantal GRP’s: 15.
  • Tijdvak: RTL 4 tussen 18.00 en 24.00 uur, bij overige zenders tussen 19.30 en 23.00 uur en bij topevenementen of topprogrammering.
  • Het budget van het Top Time Pakket mag maximaal 30% van het campagnebudget bedragen.

Early & Late Time Pakket

In het Early & Late Time Pakket worden de spots uitgezonden tussen 16.30 en 20.00 uur en tussen 22.30 en 25.00 uur.
  • Productindex: 101.
  • Tijdvak-basisprijs.
  • Minimaal aantal GRP’s: 15.
  • Tijdvak: tussen 16.30 en 20.00 uur en tussen 22.30 en 25.00 uur.

Daytime Pakket

In het Daytime Pakket worden de spots uitgezonden tussen 06.00 en 18.00 uur.
  • Productindex: 87
  • Tijdvak-basisprijs.
  • Minimaal aantal GRP’s: 5
  • Tijdvak: tussen 06.00 en 18.00 uur.
  • Bij een DRTV-campagne kan het uitzendschema worden gefixeerd tegen een toeslag van 5%.

Nighttime Pakket

In het Nighttime Pakket worden de spots uitgezonden tussen 24.00 en 06.00 uur.
  • Productindex: 75.
  • Tijdvak-basisprijs.
  • Minimaal aantal GRP’s: 5.
  • Tijdvak: tussen 24.00 en 06.00 uur.

Promillage Pakket

Het Promillage Pakket kan alleen worden ingekocht voor reclame-uitingen voor alcoholhoudende dranken en de spots worden uitgezonden tussen 21.00 en 25.00 uur.
  • Productindex: 111.
  • Tijdvak-basisprijs.
  • Minimaal aantal GRP’s: 15.
  • Tijdvak: tussen 24.00 en 6.00 uur.
  • Het Promillage Pakket kan alleen worden ingekocht voor reclame-uitingen voor alcoholhoudende dranken en de spots worden uitgezonden tussen 21.00 en 25.00 uur.

Bekijk ook deze gerelateerde informatie.

Spot- en Special Advertising

Contentpakketten

Met deze inkoopvorm kies je zelf de content die het beste past bij jouw campagne. Je kunt hierbij kiezen uit diverse pakketten.

Spot- en Special Advertising

Doelgroeppakketten

Met een doelgroeppakket word je ingedeeld bij de zenders van jouw inkoopdoelgroep. Wij verzorgen de indeling die het beste past binnen je inkoopdoelgroep.

Spot- en Special Advertising

Themapakketten

Wil je aanwezig zijn bij aansprekende thema’s voor specifieke doelgroepen? Dat kan met onze themapakketten, samengesteld voor onder andere mannen, vrouwen, jong volwassenen, kids...

Spot- en Special Advertising

Special Advertising

Special advertising is maatwerk: een unieke, creatieve campagne waarbij TV en online gecombineerd ingezet kunnen worden.

Nog geen vast contactpersoon? Neem contact op met ons New Business Team.

Sales
Mail ons