Thema'sWonen

Terug naar overzicht

(t)huis bij Ad Alliance

Wil jij met jouw merk onze kijkers helpen en inspireren bij het lekker leven, in en om het huis? Van het opknappen en verbouwen tot het inrichten en gezellig maken, voor elke woonwens.

(t)huis bij Ad Alliance 2021.pdf (8,87 MB) Ad Alliance Woon Umfeld Billboard Pakket.pdf (2,51 MB) Ad Alliance Woonmaand Influencer Deal.pdf (922,70 KB)

Inkoopmogelijkheden

Branded Content

Participeer in één van de vele mooie formats

Met de inzet van branded content werk je op een onderscheidende, natuurlijke manier aan jouw naamsbekendheid of merkvoorkeur. Samen met jou werken we aan een ijzersterk concept waardoor je gezien en onthouden wordt door jouw doelgroep. Maak gebruik van de autoriteit van onze zenders of ga een intensieve samenwerking aan met onze populaire wooncontent.

  • 68% is (zeer) geïnteresseerd in woninginrichting en decoratie
  • 74% Vind programma’s over wonen en interieur op TV een bron van informatie en inspiratie.
  • 70% ziet zichzelf als klusser, waarbij de moeilijkheid van de klussen die men oppakt varieert
  • 24% Alle ontwikkelingen en gebeurtenissen van het afgelopen jaar hebben ertoe geleid dat 24% meer is gaan klussen.
  • 58% TV-reclame over huis en interieur wordt door 58% (meestal) gewaardeerd.
  • 27% heeft weleens iets gekocht bij een winkel of van merk, nadat deze in een woonprogramma benoemd of getoond werd.

Billboarding

Ga je voor kort maar krachtig? Denk dan eens aan billboarding

Met billboarding plaats je jouw product of dienst midden in de belevingswereld van de de woon geïnteresseerde doelgroep. Zo profiteer je van de band met de kijker, het umfeld en de populariteit van de vele programma’s waar wij inspiratie bieden binnen de verschillende (woon)fases in je leven. Voor een relatief lage prijs genereer je snel een groot bereik via TV en online.

Online

Online informeren en inspireren?

Online kan jouw boodschap gericht worden ingezet binnen onze verschillende platformen. Deze (verdiepende) content wordt gedistribueerd via de relevante kanalen van RTL, zoals rtlnieuws.nl/lifestyle. Daar waar de doelgroep zoekt naar informatie en inspiratie. We bieden hierin verschillende mogelijkheden aan.

Digital branded content

Vind de sweet spot met digital branded content

Door het koppelen van je merk aan de juiste makers en doelgroep weten we de ‘sweet spot’ van content marketing te vinden. Dit is de plek waar marketingdoelstellingen worden behaald. Ad Alliance maakt digital advertising persoonlijk door het merk aan de juiste makers en doelgroep te koppelen. Ons digitale netwerk bestaat uit een zeer breed aanbod van influencers en websites in het foodsegment.

We werken met verschillende home-deco influencers om de consument op het gebied van woonplezier te informeren en inspireren. Dit doen we door middel van creatieve content op hun eigen kanalen of integratie binnen andere mediatypes, denk aan tv, out of home, print of winkelvloeractivaties.De influencers waarmee wij werken zijn influencers met een main focus op homedeco, maar ook influencers als de gewone consument die zo nu en dan een project aanpakt in huis en hier anderen mee inspireren.

Een mooie mix van specialisten en doe-het-zelvers bijeen.

Voor een greep uit onze influencers en websites klik hier

 

Social

Op zoek een social doorvertaling?

Een partnership kunnen we ook doorvertalen richting de social kanalen. Daar waar de doelgroep zoekt naar informatie en inspiratie. Denk hierbij aan de volgende doorvertaling:

  • Aanjaging van de redactionele en branded artikelen middels diverse social posts
    op Facebook en Instagram
  • Instagram Stories for engement met de doelgroep
  • Instagram Feed ter inspiratie, inclusief tag
  • Feature in een eigen Highlight

Twitter

Twitter biedt contextuele relevantie

Jouw merk verbinden aan diverse gerelateerde woontitels zoals Tiny House Battle, Kopen Zonder Kijken, Eigen Huis & Tuin, Het Roer Om, House Hunters, Help Mijn Man is Klusser en Extreme Make-Over? Dat is hier mogelijk. Het gaat hierbij om kwalitatief hoogwaardige video voorraad, waarbij brand safety en contextuele relevantie jou zullen helpen je doelstellingen te verwezenlijken.

Via Twitter Amplify koppel je jouw merk aan exclusieve clips van premium Twitter publishers zoals RTL, TLC, FOX en Spike. Denk hierbij aan:

  • Promo’s
  • (Sponsored) Items
  • Fragmenten
  • Compilaties

Laat je inspireren hoe jij deze inkoopvorm kan inzetten.

Meer inspiratie

Rabobank

HEMA

Bekijk ook dit gerelateerd onderzoek.

Onderzoek

Consumenten- en mediatrends 2021

Nu het jaar 2020 achter ons ligt kijken we graag vooruit naar 2021. Wat verwachten consumenten...

Bekijk ook deze gerelateerde informatie.

Billboarding

Billboardpakketten

Met billboarding profiteer je van de band met de kijker, het umfeld en de populariteit van het programma.

Online

Branded Content Online

Ad Alliance helpt jouw merk met het vertellen van je verhaal op een betekenisvolle manier.

Ratecards

TV Spot 2021

Met ons grote aanbod televisiezenders bereiken wij ruim 90% van alle Nederlanders per week. We bieden zowel massa als selectief bereik, van jong tot...

Meer nieuws en inspiratie

Betere boodschapoverdracht en hogere merkactivatie bij adverteren op het grote scherm

Add a little…reach: online video voorraad magazine-merken DPG Media

Nog geen vast contactpersoon? Neem contact op met Barbara Wiegant (Client Lead New & Direct Business – Wonen)

Mail ons Of bel ons op!