Adverteren bij National Geographic

Terug naar overzicht

Inspireren om de wereld te ontdekken

National Geographic is onderdeel van The Walt Disney Company. Authentiek, moedig, nieuwsgierig, optimistisch en vermakelijk. National Geographic wil met thema’s als natuur, geschiedenis en avontuur kijkers inspireren om de wereld te ontdekken. Deze missie wordt uitgedragen met een scala aan boeiende programma’s die de pracht, veelzijdigheid en kwetsbaarheid van de aarde laten zien. National Geographic is in 1888 opgericht als society en is uitgegroeid tot een van de grootste non-profit organisaties ter wereld. Met een ongeëvenaard multimedia platform bereikt National Geographic maandelijks 730 miljoen mensen in 172 landen. Op de website van National Geographic zijn video’s, foto’s en artikelen over thema’s zoals reizen, dieren, wetenschap, fotografie en ruimte te vinden.

Download factsheet Website van National Geographic
  • Core doelgroep: 25-54 jaar

Andere merken die interessant voor jou kunnen zijn.

Animal Planet

Animal Planet is de enige entertainmentzender die zich volledig richt op dieren en natuur.

National Geographic Wild

Bij National Geographic WILD kunnen liefhebbers van wildlife en natuur hun hart ophalen met de meest spectaculaire filmbeelden en meeslepende verhalen.

Discovery Science

Discovery Science toont de wonderen van de wetenschap aan iedereen die innovatie en vooruitgang in het DNA heeft zitten.

Discovery

Discovery vertelt de verhalen van mensen die voortdurend hun grenzen verleggen en doorgaan waar anderen stoppen.

HISTORY

HISTORY verbindt onze moderne wereld op een intrigerende, spannende en vaak verbazende manier met zijn historische wortels.

Bright

Bij Bright vertellen experts alles over de gamechangers en eyeopeners in digitale technologie, design en style.

Nog geen vast contactpersoon? Neem contact op met ons New Business Team.

Sales
Mail ons