Adverteren bij TLC

Terug naar overzicht

De grootste vrouwenzender ter wereld

TLC is in juli 2011 gelanceerd in Nederland. De zender is hét non-fictie en lifestyle entertainment kanaal voor vrouwen. Wereldwijd bereikt de zender ruim 416 miljoen huishoudens in meer dan 192 landen en is daarmee de grootste vrouwenzender ter wereld. TLC is fris en anders. De zender vertelt bijzondere, ontroerende, soms gedurfde, maar altijd oprechte verhalen. De zender brengt een unieke mix van opvallende en bijzondere karakters en subculturen zoals enthousiaste bruiden, ons eigen transgenderkoppel Louisa & Rosanna en stylist Fred van Leer. TLC biedt een verrassende twist op alledaagse en niet-alledaagse onderwerpen, zonder daarbij een oordeel te vellen. TLC brengt je het echte leven, net even anders bekeken.

Download factsheet Website van TLC
  • Core doelgroep: vrouwen, 25-54 jaar

Andere merken die interessant voor jou kunnen zijn.

RTL 4

RTL 4 biedt volop afwisseling: van nieuws & informatie en entertainment, tot soap en drama.

RTL 5

RTL 5 laat een uitdagende, gedurfde en grappige kant van Nederland zien met verhalen die je verwonderen en verbazen.

RTL XL

Bij RTL XL vind je alle videocontent van RTL, waar kijkers de meest populaire video’s en programma’s terug kunnen kijken.

RTL Boulevard

RTL Boulevard biedt het laatste nieuws op het gebied van entertainment, crime, royalty, tech en lifestyle.

RTL Lounge

RTL Lounge biedt alle ingrediënten voor een heerlijke avond thuis: love & life, beauty & health, koken, fashion en reizen.

ID

ID vertelt de waargebeurde verhalen over waar mensen toe in staat zijn als ze tot het uiterste worden gedreven.

E! Pop of Culture

E! Pop of Culture is dé 24/7 internationale themazender waar entertainment en celebrities centraal staan.

Nog geen vast contactpersoon? Neem contact op met ons New Business Team.

Sales
Mail ons