2 april 2021Jubileumseizoen ‘The Voice Kids’ start met nieuwe adverteerders

Terug naar overzicht

Vandaag start het tiende seizoen van ‘The Voice Kids’: een jubileum editie! ‘The Voice Kids’ staat altijd in het teken van fun, vrolijkheid en feelgood, iets wat we in deze tijden meer dan goed kunnen gebruiken. En daar zijn een paar mooie nieuwe adverteerders op aangehaakt.

Kleertjes.com is de trotse nieuwe hoofdsponsor van het programma en gaat van start met een krachtige 360 graden campagne. Van een in-program modemachine tot het winnen van kleedgeld via een brand promotion, TVC’s, billboarding, online content op de socials en zelfs een kleertjes.com capsule collectie van de vier Voice Kids finalisten; alles zit erin. Daarnaast is kleertjes.com duidelijk aanwezig tijdens de finale op 4 juni met het ‘The Voice Kids backstage event’. Een mooi nieuw hoofdpartnership, waar we trots op zijn. Binnen deze hoofdsponsor zullen ook een aantal merken die bij kleertjes.com verkrijgbaar terug te zien zijn; Scotch & Soda, Retour, Vingino en Like Flo.

Servero, bekend van hun appelmoes en slurpfruit met 100% pure ingrediënten is ingestapt met een partnership middels een concept dat door de creatieven van ALLY is bedacht; The Voice Kids Unplukt Sessions. Een zesdelige online serie, waarin de talentjes uit iedere Blind Audition aflevering een prachtig akoestisch nummer zingen. Unplukt is geïnspireerd op de Unplugged sessions van MTV. De titel is een mooie knipoog naar het ‘geplukte fruit’ dat we terugzien van Servero.

Voor het eerst is ook LEGO® ingestapt met een brandpartnership; zij zijn rondom het programma met billboards te zien en online met een aantal video’s met het nieuwe LEGO® Vidiyo product.

En juist nu is het lekker om… weg te gaan in eigen land! Center Parcs zal verschijnen met ‘The Voice Kids Secrets’, een variant op de reeds bekende campagne ‘Center Parcs secrets’, waarin de talenten op zoek gaan naar secrets bij Center Parcs en je thuis een zoektocht kan doen naar geheime hints. Ook dit campagne concept is ontwikkeld door team ALLY.

Uiteraard is ook RAAK als jarenlange trouwe partner aan boord met nu hun nieuwe product RAAK Puur. In deze partnership zitten onder andere weer feestelijke in-program momenten rondom de RAAK Limotruck, billboards en is er een campagne waarmee de kijker een heuse ‘Limo Serenade’ van één The Voice Kids talentjes thuis kan krijgen, waarbij deze voor komt rijden in de ‘RAAK Limo-sine’.

Kortom: met deze jubileum editie en de hoeveelheid brand partnerships kan het feest beginnen bij The Voice Kids!

‘The Voice Kids’ wordt geproduceerd door ITV Studios Netherlands en is vanaf vrijdag 2 april 10 weken lang te zien op de vrijdagavond bij RTL 4 om 20.00 uur.

Foto credits: William Rutten