1 maart 2021Ziggo Sport lanceert nieuw kanaal Ziggo Sport Tennis

Goed nieuws voor alle tennisfans in Nederland! Vandaag start het ABN AMRO World Tennis Tournament en heel Nederland kan daar de gehele week live en gratis van genieten op het nieuwe kanaal: Ziggo Sport Tennis.

Vandaag lanceert Ziggo Sport Totaal het nieuwe kanaal Ziggo Sport Tennis. Op dit nieuwe ’24 uur per dag zeven dagen in de week’ kanaal zal jaarlijks zo’n 40 weken live tennis worden uitgezonden. Naast de volledige ATP 1000 & 500 series toernooien, Wimbledon, de ATP World Tour finals en een groot aantal ATP 250 events zijn ook de Davis Cup en Billie Jean King Cup via dit nieuwe kanaal te volgen.

Het ABN AMRO-toernooi, dat dit jaar van 1 t/m 7 maart wordt gespeeld, zal niet alleen via Ziggo Sport gratis te volgen zijn voor alle Ziggo klanten. Tennisliefhebbers die geen Ziggo klant zijn, kunnen het toernooi volgen via Ziggo Sport Totaal. Gedurende deze periode zal de zender Ziggo Sport Tennis bij vrijwel alle kabelmaatschappijen open zetten.

Ad Alliance vertegenwoordigt de commerciële mogelijkheden rondom de kanalen van Ziggo Sport.