Onderzoek naar effectiviteit van mediaFuture Session: de kracht van combinatie

Terug naar overzicht

Op dinsdag 29 maart heeft alweer de derde Ad Alliance Future Session plaatsgevonden, waarin Mirte van Deursen, Sr Research Consultant Ad Alliance en Tom van Bommel, Co-founder Unravel Research je meenamen in de resultaten van onze meest recente onderzoeken over de kracht van combinatie.

Ben je op zoek naar extra informatie over de kracht van de combinatie van de platformen TV, YouTube en Videoland en van TV & digital native? Of kon je er niet bij zijn, maar wil je toch graag de sessie terugkijken? Op deze pagina vind je alle documenten rondom de Ad Alliance Future Session: de twee onderzoeken en de terugkijklink van de kennissessie. Ook kun je het Adformatie artikel over een effectieve video-campagne hier teruglezen.

Heb je vragen over de Future Session of de onderzoeken? Neem dan contact op met jouw contactpersoon.

Kracht van de combinatie TV, Videoland & YouTube.pdf (1,07 MB) Kracht van de combinatie TV & digital native.pdf (1,43 MB) Power of combinations TV, Videoland & YouTube.pdf (1,21 MB) Power of combinations TV & Digital Native.pdf (1,27 MB)