Effectiviteit van advertentieproductenImpact van billboarding

Terug naar overzicht

Billboarding zorgt voor stijging in merkbekendheid

Ad Alliance doet continue onderzoek naar de effectiviteit van billboarding. Met die uitkomsten kunnen we uitspraken doen over de impact van billboarding op de belangrijkste merk-KPI’s. Wat is bijvoorbeeld het effect van de inzet van billboarding op spontane en geholpen merkbekendheid? In deze presentatie vind je de resultaten o.b.v. 34 billboardcampagnes.

Impact van Billboarding – Augustus 2022.pdf (498,24 KB) Impact van Billboarding – 2022 – engels.pdf (521,89 KB)

Bekijk ook deze gerelateerde informatie.

Onderzoek
inhaakbillboard,inhaakbillboards,merkeffect,merkherinnering

Impact van inhaakbillboards

Uit onderzoek blijkt dat inhaakbillboards positiever beoordeeld worden dan reguliere billboards. Ook worden ze...

Onderzoek
branded content,positieve beeldvorming,merkoverweging,merkvoorkeur

Impact van branded content

Branded content draagt sterk bij aan een positieve beeldvorming van het merk en realiseert...

Meer weten over dit onderzoek?